Tietoja minusta

Pyöreä parikymppinen naisenalku. Opiskelun ohessa tarkoituksena pudottaa painoa takaisin normaalilukemiin. Lisäksi avoparin arkea ja normielämän kiemuroita.

tiistai 19. heinäkuuta 2011

Jäätelökesä

Kesä on siinä mielessä huonoa aikaa laihdutukselle, koska houkutuksia on liian paljon! Pehmikset, terassit, grillaus, festarit jne. Onneksi (?) olen koko kesän töissä, joten viikolla syöminen on suht inhimillistä, mutta viikonloput meneekin yleensä överiksi. Viikolla on niin samat rutiinit, että itsekuri pysyy. Ajattelin, ja olen edelleen sitä mieltä, että minulla on yksi "karkkipäivä", jolloin saan syödä ja juoda miten huvittaa. Yleensä vain käy niin, että vedän perjantai-illasta sunnuntai-iltaan niin paljon ruokaa kuin vain kykenen :D Kun on antanut itselleen luvan repsahtaa, niin antaa mennä vaan kun on alamäki.

En kuitenkaan ole hirveitä morkkiksia viikonlopuista jaksanut tuntea. Paino on kuitenkin koko ajan mennyt alaspäin. Alussa painoa lähti paljonkin lyhyessä ajassa. Nyt paino tuntuu putoavan hitaasti, mutta tiedän sen tulevan vain entistä vaikeammaksi, mitä enemmän pudottaa.

Vaikka painoa on pudonnut, ja läheisetkin ovat asian huomanneet, en silti itse tunnu huomaavan muutosta. Tunnen itseni vieläkin samankokoiseksi ja -näköiseksi kuin ennen painon pudotusta. Olen näköjään hyvin taitava huijaamaan itseäni. Joko en tajua miten olen lihonut tai laihtunut. Päässäni on joku jumiutunut kuva itsestäni ja sen kuvan päivitys ei toimi automaattisesti. Pitää varmaan alkaa ottaa kuvia itsestäni, kameran läpi karu todellisuus yleensä paljastuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti