Tietoja minusta

Pyöreä parikymppinen naisenalku. Opiskelun ohessa tarkoituksena pudottaa painoa takaisin normaalilukemiin. Lisäksi avoparin arkea ja normielämän kiemuroita.

maanantai 25. helmikuuta 2013

Still alive and kicking

Pahoittelen tätä pitkähköä taukoa. Nyt on muutettu ja pari viikkoa oltu jo uudessa työpaikassa. Muutto meni ihan niin päin pyllyä kuin vaan kuvitella saattaa :D Huhhuh, mutta onneksi nyt ollaan saatu kaikki tavarat jo tänne uuteen osoitteeseen. Tavarat löytävät paikoilleen pikku hiljaa. Asunto on ihan kiva, ainut ongelma on noiden kodinkoneiden kanssa, jotka tuntuvat hajoavan vuorotellen ja sitten odotellaan huoltomiestä viikkosotalla.

Töissä on opittavaa, oon oikeesti ollut tosi väsynyt. Sekä henkisesti että fyysisesti oon ollut tosi väsynyt, koska työtahti on aika nopea ja mukana yrittää pysyä. Olen kyllä tykännyt työstä, ja työtovereihin alkaa tutustua paremmin. Mä oon vähän varautunut aina uudessa tilanteessa, uusien ihmisten kanssa, joten tuntuu että mulla menee aina oma aikani ennen kuin kaverustun. Olen pohjimmiltani tosi ujo, pienenä olin tosi hiljainen ja hyvä jos koulussa sain suutani auki. Ajan kanssa olen opetellut siitä pois, nuoruuden teatteriharrastus auttoi tosi paljon, antoi itsevarmuutta ja keinoja päästä ujoudesta eroon.

Paino on pysytellyt samoissa lukemissa, lauantaina painoin 69,9 kg. Pääsin sentään 70 kg:n alle!! Jee. Ollaan kateltu noita paikallisia saleja, ja tällä viikolla olisi tarkoitus johonkin mennä tutustumaan. Tässä hakee nyt vielä töissä syöminenkin omaa rutiiniaan, välipaloja pitäisi enemmän syödä, kun nyt on menny työpäivät sillä yhellä aterialla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti